Fingridin saunatilat, Läkkisepäntie 21, Käpylä, Läkkisepäntie 21, Käpylä, Helsinki [kartta]

Ilmoittautumiset

9
Clade Jussi H Kuitti Jussi Eetu V Jyrki Tommi A GM Timppa A Toma
8
Matti Tobbe Tuomas T Teemu P JP P Janne K Teemu H Timo K
51

Kommentoi...

Timo

Kiitos kaikille mukana olleille mukavasta saunaillassa, jota vietimme perinteisin menoin.
Seuraaville henkilöille huomion osoitukset hyvistä suorituksista kauden aikana:
- Petri Kuittinen NHL pistepörssin kakkonen tuloksella 11+7=18 eli 2 pistettä per peli. Mandatumin Juuso Mansikkamäki meni yhdellä pisteellä edelle viimeisessä finaalipelissä.
- Nick Nortamo kauden tulokas 4 peliä, josta saldona 6+1, jossa hattutemppu Oracle playoffs pelissä.
- Harri Rastivaara voittava maalivahti hienolla pelillä ainoassa voitetussa NCC pelissä.
- Jyrki Uusitalo aina luotettava pakki ja tarvittaessa myös hyökkääjä.
- Claudio Torchia toiseksi eniten osallistumisia ja pakkien pistepörssin ykkönen 1+1. Muilla pakeilla vain 0+1.
Vielä on pari jäävuoroa jäljellä, mutta voi olla että enää ei löydy tarpeeksi osallistujia mm. Helatorstain vuoksi.
t. Timo

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot