Leppävaara Warrior areena, Maantienpelto 1 [kartta]

Ilmoittautumiset

11
Jussi H Clade Jussi Jyrki Kuitti Tobbe Eetu V Miika M GM Timppa MV Lassi A Ilkka
8
JP P Kare H Petteri J Teemu H MV Rastivaara MV Markku S A Toma Timo K
49

Kommentoi...

MV

Voin tulla jos mahtuu pelaavaan kokoonpanoon.

Mahtuu kyllä. Laita vaan nimi listaan 👍

Timo

Missä kaikki hyökkääjät ovat, kun listalla pitkä rivi pakkeja? Ja Lassi voisi laittaa nimen myös IN. Pelataan valkoisilla paidoilla, kun Telia/Muumiot kimppajoukkueella on vain liilan värinen paita.

Teemu

Oisko ne hyökkääjät siellä Levillä imemässä kiisseliä niinkuin muutkin mestaruustaistelusta tippuneet hokijäijät? :) Jos pakeista ylitarjontaa voin luovuttaa paikkani nuoremmille sotaratsuille, kiirusta viikkoa pukkaa muutenkin..

Timo

Tässä rosteri aamun Telia/Nokia peliin:
Maalissa Lassi
Pakit: Clade, JussiH, Jussi, Teemu, Timo eli viidellä pakilla mennään.
Ketjut:
1. Eetu, Kuitti, Ilkka
2. Jyrki, Tobbe, Miika
Heti alussa hereillä ja jalka liikkeellä.
Valkoiset paidat päälle.
t. Timo

Timo

Tänne myös vielä yhteenveto:
Jäätiin taas heti alussa jälkeen, mutta lähes tavoitettiin puolivälissä 4-5 tilanteeseen, jonka jälkeen taas useita helppoja maaleja omiin. Telialla #48 Miko Nieminen oli jatkuvasti vapaana ja tulosta syntyi. Meidän ykköskenttä teki neljä ja kakkonen yhden.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot